.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:
دستگیری قاتلین زوج سالخورده ساروی
پسر معتاد که برای تصاحب اموال پدرش نقشه قتل پدر و مادرش را با همدستی همسر خود اجرا کرده بود قبل از اجرای سناریوی قتل مادر زنش شناسایی و دستگیر شد.

شمال نیوز:پسر معتاد که برای تصاحب اموال پدرش نقشه قتل پدر و مادرش را با همدستی همسر خود اجرا کرده بود قبل از اجرای سناریوی قتل مادر زنش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، ساعت 8 صبح روز جمعه 23 اسفند مرد جوانی در تماس با پلیس از قتل هولناک پدر و مادرش خبر داد.

در ادامه تیمی از کارآگاهان در محل جنایت حاضر شده و در جریان بررسی ها متوجه شدند قربانیان مرد 65 ساله و همسر 61 ساله او هستند که با ضربه های چاقو به قتل رسیده اند.

پسر قربانیان که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در جریان  تحقیقات گفت: امروز صبح همراه همسرم برای عیادت از پدر و مادر به خانه شان واقع در خیابان 18 دی ساری آمدم. وقتی وارد خانه شدم با اجساد غرق در خون پدر و مادرم در حالی که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بودند روبرو شدم.

در ادامه کارآگاهان به بررسی محل جنایت پرداخته و متوجه شدند عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به این جنایت زده اند از سوی دیگر به هم ریختگی وسایل خانه نشان می داد قاتلان در جستجوی وسیله ای تمامی اساسی خانه را به هم ریخته اند.

تیم پلیسی با بررسی راه های ورود به خانه دریافت قاتلان با قربانیان خود آشنا بوده و بدون هیچ مقاومتی وارد خانه شده اند.

سرهنگ محمد عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت:  ماموران در بررسی های خود متوجه شدند پسر قربانیان به نام امیر و همسرش به مواد مخدر اعتیاد داشته و آنها قبل از آشنایی با هم ازدواج کرده و از همسران سابق خود جدا شده بودند. از سوی دیگر بررسی سابقه تماس با پلیس 110 نشان داد مرد 65 ساله چندی قبل با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و درخواست کمک کرده بود، ماموران نیز پس از حضور در محل متوجه شدند پسر معتاد با تهدید چاقو بر اثر توهم مواد مخدر قصد داشته مادرش را به قتل برساند که با حضور پلیس از محل متواری شده بود.

وی افزود: با کشف این سرنخ ها تحقیقات بر روی پسر جوان ادامه یافت و تجسس ها نشان داد وی تحت درمان یک دکتر روانشناس بوده که یک بار نزد دکتر خود اعلام کرده بود قصد کشتن پدرش را دارد.

با کشف این سرنخ ها و دلایل پلیسی خانه متهمان مورد بازرسی قرار گرفت که در آنجا بعضی از آثار صحنه جرم از جمله دوربین های مداربسته سرقت شده از خانه قربانیان، لباس خون آلود مرد معتاد و نوار چسب خونین کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خاطرنشان کرد: با کشف این سرنخ ها تحقیقات از مرد جوان آغاز و او سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: پدرم چندین مغازه را به نام من کرده بود و عواید اجاره این مغازه ه به حساب من واریز می شد. او در سند محضری تاکید کرده بود این مغازه ها پس از مرگ او و مادرم به من برسد به همین خاطر با همسرم تصمیم گرفتیم پدر و مادرم را بکشیم تا زودتر به ارثیه خود برسم. روز حادثه به بهانه عیادت به خانه پدر و مادرم رفته و دست و پای آنها را با چسب بستیم بعد هم با همدستی همسرم آنها را با ضربات چاقو به قتل رساندیم.

سرهنگ عظیمی در ادامه خاطرنشان کرد: با این اعترافات همسر متهم نیز به همدستی در جنایت اعتراف کرد و گفت: قرار بود چند روز پس از  این جنایت مادر مرا بکشیم و تمام املاکی که به ما به ارث می رسد را فروخته و از کشور خارج شویم.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: با انجام تجسس ای پلیسی و تحقیقات علمی راز این جنایت در کمتر از 24 ساعت کشف  و  تهمان دیروز صحنه جنایت را بازسازی کرده و روانه زندان شدند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : قتل , ساری , شمال نیوز
نظرات خوانندگان :

سجادی 25 اسفند 1392
نییروی انتظامی/////// تشکر تشکر
علی 25 اسفند 1392
ای بی غیرتها....اعدامش کنید تا شاید اون دنیا به آرزویش برسد
نا شناس 25 اسفند 1392
عزیزتر از پدر و مادر هم مگر داریم؟ این مواد با انسان چه می کنند؟
نا شناس 25 اسفند 1392
خدا شاهد است به محض شنیدن این خبر گفتم الان یک معتاد بد بخت را میگیرند میندازن گردن اون
نا شناس 25 اسفند 1392
وقتی میگویند 70درصد مردم تهران افسرده اند یعنی 70درصد ملت ایران مریضند بیمارند کنترل روانی ندارند . خدایا به داد ما برس..................
مسعود 24 اسفند 1392
بدبخت خاک عالم تو سرت بیچاره !!! من مادرم را 5 سال پیش از دست دادم به اندازه 50 سال از عمرم کم شد هر شب براش گریه میکنم و از خدا گله میکنم چرا اونو از من گرفتی مرا ازش می گرفتی حالا تو پدر و مادرت را کشتی ؟ پست فطرت پدرت که بهت همه چیز داده بود پس چه مرگت بود
نا شناس 24 اسفند 1392
این کثافتها رو باید سوزوند که قدر پدر ومادر رو نمیدونند من و خانمم پدر و مادرمون رو رو چشامن نگه میداریم
محمد 25 اسفند 1392
نیروی انتظامی افتخار می کنه که کمتر از 24 ساعت قاتلین را دستگیر کرد.
آقای جومونگ لطفا تمهیداتی داشته باشید که ماد مخدر و جولانگاه معتادین از روی جوانان ما کم بشه .دستتان درد نکند ولی به عکس العمل ضعیفتان در خصوص مهار این معضل که جان انسانها به راحتی تمام بازی می گیرند راه کار خوب تمهید و اجرا شود
نا شناس 25 اسفند 1392
تشکر از آقا پلیسای بیدار نیروی انتظامی استان مازندران و ساری
نا شناس 25 اسفند 1392
ریشه این کار را پیدا کنید، مقتولین سه فرزند دیگر هم دارند که یکی از یکی بهتر شدند، این سه فرزند زمانی تربیت شدند که پدر مادر آنها از زحمت خودشان و با تلاش آنها را بزرگ کردند، این قاتل تا خودش را دید پدرش وارث ارثیه سنگین از پدرش شد و قاتل فقط نازپرورده و مفت خور و مصرفی بار آمده بود. کار کردن را نیاموخته بود ، او ماهی خور شده بود، ماهیگیر تربیت نشد. اعتیاد او هم از سر سیری بود، پدر کشی و مادر کشی او هم از سر سیری بود، محتاج نبود، گرسنه نبود، زیادی شکمش سیر شده بود، بچه سوسول هم بود، عُرضه هیچ کاری را نداشت ، پدر را در خواب کشتن و مادر را که با دیدن بچه اش غش می کند و دراز کش می شود ضربه زدن ،اوج بی هنری و بی عرضگی این بچه سوسول نازپرورده بود. قاتل از نوع شلوار پاره پوش و کلّه باغ وحشی بود.پدر و مادر خیلی آدمهای آبرومند و با ادب بودند. خجالت می کشیدند که بگویند که چه ماری در آستین دارند.
نا شناس 25 اسفند 1392
مقتولین از خانواده ی سرشناس و آبرومند ساری بودند، مال مردم خور نبودند، این بلا ممکن است فردا به جان ما هم بیفتد. به این بلیه می گویند، شبیخون فرهنگی. این یعنی همان شبیخون فرهنگی، با فروریختن ارزشها ، اینگونه به جان ما شرر می ریزد، جامعه بی ادب شد. بی ادبی دیگر عیب نیست.
نا شناس 25 اسفند 1392
این بچه سوسول نازپرورده که قاتل پدر و مادرش شد، محصول خانواده ، جامعه و ... است. وقتی با پول، آدمها بجای تربیت بچه، آنها را پروار می کنند، وقتی پول زیاد داشته باشی و تمام عیوب را مردم چشم پوشی کنند، وقتی دزدی از دولت و مردم هنر بشود ، وقتی ماهواره ها از آن طرف آب، بهشت خیالی بسازند. وقتی دروغ و ریا عادت بشود، وقتی پول آنهم هر پولی حلّال مشکل شود. وقتی تک فرزندی یک تقلید بشود، همه با هم می شوند کارخانه ی تبدیل بچه ی آدم به قاتل آدم. حالا همه ما خجالت می کشیم ، سه فرزند دیگر مقتولین ، جنازه پدر و مادر را گرفتند و رفتند که دیگر هرگز به شهر و دیارشان بر نگردند . خانواده آبرومند ی که دچار زلزله شدند.
نا شناس 25 اسفند 1392
بايد اين افراد را طوري محاكمه كرد كه در تاريخ ثبت شود
نا شناس 25 اسفند 1392
چرا سایتهای خبری و روزنامه ها و دانشگاهها و حتی در منابر به این حادثه وحشتناک نمی پردازند. این بایکوت و سانسور خبری به ضرر ماست. باید در رادیو و تلویزیون با حضور کارشناسان این جنایت به بحث و تجزیه و تحلیل گذاشته شود. ریشه یابی شود. علل ان را پیدا کنند، آخر چرا باید از درون یک خانواده ی آبرومند و بی سر و صدا و سرشناس ، ناگهان یک بچه که از سایه اش هم می ترسید، حالا تبدیل به قاتل بی رحم پدر و مادرش شود؟ شما این قاتل را اگر ببینید می گوئید که این بچه ننه که دماغش را هم نمی تواند بالا بکشد، یک بی عرضه تمام معنا ، شد یک قاتل بسیار وقیح و نا جوانمرد و کثیف، چرا؟ اشکال کار در کجاست؟ همه با هم کمک کنیم، فکر کنیم تا تکرار نشود، همه ی ما امروز عزادار این فاجعه هستیم.
نا شناس 25 اسفند 1392
بیچاره پدر و مادری که پسر پزشک تحویل جامعه دادند پسر دیگر قاتل این والدین عزیز میشود چطور هنوز زنده اید هر دو آنها را به همان وضعیت نابود کنید میکروبهای جامعه
نا شناس 25 اسفند 1392
همه عوامل دست به دست هم دادند تا اخلاق به پایین ترین سطحش برسد.وقتی اژدهای نفس سر بلند کنه نتیجه اش همین رسواییهاست.
شهروندقائمشهری 25 اسفند 1392
سردارجعفری نسب فرماندهی محترم وزحمتکش نیروی انتظامی مازندران
باسلام وتشکر از زحمات شما وهمکارانتان،
خواهشمنداست پیش ازپیش به امنیت عمومی مردم،وبازداشت اراذل واوباشی که بدون هیچ ترسی از قانون در سطح استان جولان میدهندبپردازید.علی الخصوص در منطقه پارک جنگلی جاده نظامی شهرستان قائمشهرکه اراذل واوباش آنجا را پاتوق خود کرده اند.توفیق وسعادتمندی روز افزون شما را زیرسایه حضرت ولی عصر{عج} ونائب برحقش امام خامنه ای را خواستاریم.
نا شناس 25 اسفند 1392
افتخار براى نيروى...؟؟!!! واسه جى اونوقت؟؟؟ وقتى بوق و دهل راه ميندازيد كه اعتياد بيماريست اين ميشه نتيجه، قتل،سرقت و... نخير اقاى نيروى انتظامى، جاى جولان دادن با موتور سيكلت توى خيابونهاى شهربه داد امنيت برسيد، هرروز قتل هرروز كيف زنى.
نا شناس 25 اسفند 1392
من مقتولین را می شناختم، باور کنید اگر ده خانواده با ادب و با نزاکت و آبرو خواه می خواستید نام ببرید، یکی از آنها همین خانواده بود. سه فرزند دیگر این پدر مادر ، تمام با تحصیلات دکترا و بسیار با شخصیت . این بچّه ی آخری که قاتل شده یک بچّه ی بیشتر دست و پا چُلفتی بود. باید پیدا کرد که چرا این اتش از درون این خانواده ی بسیار آرام و نجیب و آبرومند و ریشه دار بیرون آمد؟ چه شد؟ کجای کار خراب بود؟ مادر این قاتل راستی راستی نمونه اخلاق و ادب بود. صدای این پدر مادر در نمی آمد. چه شد که طوفان از آنجا بیرون زده.
------ 25 اسفند 1392
نيروي انتظامي زماني ميتواند به خود ببالد كه تعداد پرونده هاي دادگستري كاهش يابد به امار دزديها وفسادومعتادان نگاه ميكنيد درحال افزايش است اين موضوع بي علت نيست
علی صباغی 25 اسفند 1392
ای وای بر ما که عامل پرورش چنین نسلی هستیم!! باید واقعا همگی تلاش کنیم تا ریشه اصلی این مسئله و مسائل شبیه به آن که در اجتماع کم هم نیست را پیدا کنیم، اول از خود باید شروع کرد و تا به اجتماع رسید. باید باز پروری را هر چه زودتر شروع کنیم تا به نسلی سالم دست یابیم . از اینکه پلیس و کارآگاهان استان و ساری توانسته اند در کوتاه زمان ممکن عامل اصلی این حادثه هولناک را دستگیر کنند جای بسی خوشحالی است اما بهتر آن است که قبل از وقوع چنین حوادث وحشتناک جلوی آن گرفته شود.
نا شناس 25 اسفند 1392
پدر برای فرار از مالیات دادن پسر، بعد از مرگش مغازه ها را به پسر انتقال داده امّا نوع روز انتقال اینگونه بود که بعد از مرگ پدر و مادر این املاک باید به پسر می رسید، و پسر میان بُر زد، رودتر پدر و مادر را از سر راه بر داشت که به اموال مفت برسد. یک انگیزه قتل شاید تقسیم ارثیه بی موقع پدر بود. یک بچّه سوسول را دهها سال در انتظار مرگ پدر و مادر گذاشتن که فردای مرگ پدر و مادر صاحب سرمایه ی زیاد می شود وسوسه انگیز است. معتاد هم گدا و هم دزد و هم بی رحم می شود. حالا اگر بفهمد که فردای مرگ پدر و مادر سرمایه دار و صاحب ملک و املاک می شود. نمی تواند خویشتن داری کند ، و باز هم ما بزرگترها هم اشتباه می کنیم.
کوروش 26 اسفند 1392
چرا همه به دنبال قصاص و بکش بکش مجرمان هستین.....اینها معتاد و بیمارن....باید ریشه ورود مواد و توزیع آن را مهار کنیم.....اگر اینا رو تیکه تیکه هم کنیم باز یکی دیگه مثل اینا تو جامعه رشد میکنه....مگه ما تا الان اعدام نکردیم؟آیا درس دعبرت شد؟ نمیدانم این حس بکش بکش و درس عبرت چقدر در ما ایرانی ها زیاده....لطفا کامنت ما رو ردش نکن
مجتبی 26 اسفند 1392
ما سه نفر کارشناس تو شرکت آب و فاضلاب مازندران تحت نظر یک مدیر داریم کار میکنیم به خدا روزی هزار بار طلب مرگ میکنیم این آقا نه تنها مدیریت ندارد بلکه زندگی را برای ما تلخ و تلخ تر کرده فقط دنبال منافع خودش هست هر مدیر عاملی که رو کار می آید اول از خود تمجید و ما را تخریب می کند گوش هیچ کس هم بدهکار نیست شما قضاوت کنید انتظار دارید ما به اعصابمان مسلط باشیم ؟ بخدا ما هم زن و بچه داریم مستحق این نیستیم در بدترین شرایط زندگی کنیم کسی هم تا حالا پیدا نشده به داد ما برسه
نا شناس 26 اسفند 1392
قاتل ته تغاری است، حدود 25 سال، تخم دوزرده گذاشت. بدون کنکور رشته عمران آزاد داشت درس می خواند، پدر و مادر برایش در تهران ماشین شاسی بلند و آپارتمان خریدند. این دردانه اهل درس نبود ، با همین زن قاتل که مطلقه بود و یک فرزند از جای دیگر داشت بسر می بردند، و خانواده این زن قاتل هم اتفاقاً آدمهای حسابی هستند، و این دو تا مفت خور همدیگر را پیدا کردند، هر دو خانواده در عذاب بودند، دختر قاتل پدر نداشت، و خانواده قاتل ، این جانور را به ساری آوردند تا از دست این زن شاید رهایش کنند. این زن یک شیطان واقعی بود، اگر فقط دو روز دیگر دستگیر نمی شد ، مادرش را قطعاً می کشت.
نا شناس 27 اسفند 1392
متاسفانه این روزها تعریف ما از یک خانواده سالم و درست رابطه مستقیم با حساب بانکیشون داره اینکه یک بچه ای قاتل از آب در بیاد مسلما پیچیده تر از این حرقهاست که پدر و مادر بدشانشی آوردند ...همین که به جای فرستادن یک بجه معتاد به مرکز بازپروی به اون باج میدیم یعنی در تربیت فرزندمون راه خطا رفتیم .... معمولا این اتفاق ها در خانواده هایی رخ میده که فکر میکنند پول می تونه جایگزین تربیت صحیح باشه من خودم یک مادرم و درد این خانواده رو حس می کنم ولی باید قبول کرد که نمی شه همیشه جامعه رو مقصر دونست توی همین جامعه کم نیستند بچه های که در یک خانواه فرهنگی و نه چندان مرفه مایه افتخار پدر و مادر هستند ....خدا به بازمنده هاشوند صبر بده
ن 27 اسفند 1392
خداوند به بازماندگان- فرزندان آبرومند- این خانواده صبر و آرامش بده...

اسماعیلی 27 اسفند 1392
دوستان اول از همه ریشه یابی کنیم و ببنیم علت این حادثه از کجاست ایا از خانواده است یا از اجتماع و یه اسیب اجتماعیه چون اگر از خانواده بوده چطور این خانواده بچه های دیگه ایی تربیت کردن که در اجتماع شخصیت قابل قبولی دارن پس ریشه این کارو در خانواده. نباید ببینیم جای دیگه باید دنبالش بگردیم
نا شناس 27 اسفند 1392
آقایون راس کار لطفا بی چون و چرا اعدام بفرمائید...
کسی ک به جیگر گوشه اش رحم نمیکنه با آزاد شدن قطعا به ملت و مردم رحم نخواهد کرد...
اونوقتم میگن توهم مواده ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
نا شناس 29 فروردين 1393
با سلام شنیدن این خبر بسیا ر درد و تاسف برانگیز است . بنده ریشه این جنایت را تنها مواد مخدر نمی دانم بلکه مهم ترین عامل داشتن ایمان و اعتقاد واقعی به خدا و دین اسلام است. این دو زوج از تربیت دینی بی بهره بوده اند چراکه در قرآن به طور مداوم در مورد احسان به پدر و مادر به طور مستقیم اشاره شده است.اگر ما از دوران کودکی آیات قرآن را به طور صحیح و با مفهوم در گوش فرزندانمان زمزمه کنیم در حقیقت فرزندانمان را در برابر حوادث روزگار ایمن می نماییم .با عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه و طلب مغفرت برای از دست رفتگان،برای شادی روحشان صلواتی بفرستید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.